ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای میان ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجامشده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیریهای صورتگرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری ازسرگرفته میشود.
کن نیوز| مجید اخوان افزود: در راستای عادیسازی پروازهای برنامهای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده در فاز نخست، شرکتهای هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.
به گزارش کن نیوز؛ به گفته او، در مرحله بعد نیز شرکتهای هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکتهای مورد تأیید خود، فعالیتهای پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاریهای دوجانبه در حوزه حملونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.
ارسال نظر